مدیریت ، تولید و سود

بنگاه اقتصادی خرد و کلان

مدیریت ، تولید و سود

بنگاه اقتصادی خرد و کلان

سوابق و تماس

این گروه مجموعه از متخصصان با تجربه و آکادمیک صنایع مختلف هستند که دارای تجارب مختلف و ارزنده ای می باشند که هد ف ما  انتقال تجارب موفق شخصی و درنتیجه انتقال آن به مصرف کننده بعنوان برنده و استفاده کننده نهایی می باشد. این گروه با سوابق ۵ - ۱۵ سال دارای بهترین و ممتازترین گروه صنعتی ومشاور در کل ایران می باشد که تایید این مطلب را خود شما خواهید داد .

تنوع تحصیلات و تخصصها و تجارب و جنسیت ازمهمترین ویژگی ها بوده که پوششهای لازم را به طرح و اجرا میدهد.

این گروه نمونه واقعی و موفق در اکثر کشورهای صنعتی جهان بوده که ما ادعا میکنیم در ایران اولین هستیم که بنچ مارک ما کشورهای اروپایی در صنعت و کشورهای چشم بادامی د رهزینه هستند.  

جهت هماهنگیهای لازم و درج مشخصات با شماره تماس۰۹۱۲۶۵۴۸۴۰۸ هماهنگی فرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
تبادل لینک سه طرفه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.amarbin.ir

سلام ... حتما میدونی تبادل لینک دو طرفه از نظر گوگل ارزشی نداره ... تبادل لینک سه طرفه بهترین فرصت برای افزایش رنک گوگل درنتیجه افزایش بازدیده. یک اصل مهم رو در تبادل لینک فراموش نکنید. من میبینم خیلی ها اسم سایت یا وبلاگ خودشون رو تبادل لینک میکنند.این کار کاملا اشتباه هست. شما باید عنوان لینک خودتون رو یک کلمه کلیدی که در حوزه فعالیت شماست انتخاب کنید. تا این کلمه در گوگل بهینه بشه. و رتبه شما در اون کلمه بیاد بالا. بعد از اینکه تبادل لینک سه طرفه انجام دادی بازم در گوگل سرج کن و با سایتهای بیشتری این کارو انجام بده تا نتیجشو ببینی و لذت ببری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد