مدیریت ، تولید و سود

بنگاه اقتصادی خرد و کلان

مدیریت ، تولید و سود

بنگاه اقتصادی خرد و کلان

بایدها و نبایدهای بازاریابی اینترنتی .


 پیش از هر چیز لازم است همگان را از وجود سایت خود مطلع کنید.

طی یک نشریه خبری ایجاد وب سایت خود را اعلام کنید.

کلید واژه‌هایی که در تیترهای اصلی و تیترهای فرعی به کار می‌برید با محتوای متن هماهنگ باشند.

اطلاعات مربوط به وب سایت باید در صیغه سوم شخص ذکر شوند تا صورت تبلیغاتی نداشته باشند.

قدم بعدی برای معرفی و شناساندن نوع تجارتتان، انتشار مقالات ماهانه آنلاین و.به دنبال آن تحقق اهداف بازاریابی، قرار دادن مقالات رایگان برای استفاه کاربران است.
 بهترین کار اینست که خودتان زمینه‌ها و فرصت‌های کاری مناسب را برای خود خلق کنید.
موفقیت شما در امر بازاریابی اینترنتی در گرو سخت‌کوشی و انتخاب‌های آگاهانه است.

برخی از ویژگی‌های سازمان خلاق عبارتند از:

رقابت کامل و فشرده است:
فرهنگ:
دسترسی به مدیران:
احترام به افراد:
ارائه خدمات مردمی:
تخصص:
کارگروهی رابطه کارکنان با سازمان:

ده فرمان بازاریابی اینترنتی در هزاره سوم

ده فرمان بازاریابی اینترنتی در هزاره سوم

۱) تدوین هدف مشخص
۲) تعریف سبک نگارشی معین
۳) ترویج شعار سازمانی
۴) تثبیت لوگوی ماندگار
۵) به کارگیری لوگوی نوار نشانی (
Favicon)
۶) انطباق قالب وب سایت با محتوا
۷) استفاده از رنگ های ثابت
۸) ثبت نام در شبکه های اجتماعی
۹) تبلیغات در راستای برندسازی.
۱۰) ترویج وب سایت در همه جا

عوامل مؤثر در موفقیت اقتصادی

▪ تعیین اهداف شخصی و تجاری :
▪ ارزیابی بازار فروش کالا یا خدمات
▪ تدوین برنامة بازاریابی :
▪ تدوین برنامه مقدماتی تجاری :
▪ انتخاب گروه مدیران :
▪ محاسبه سرمایه مورد نیاز و تدوین برنامه نهایی تجاری :
▪ تعیین استراتژی تبلیغاتی برای جذب سرمایه گذاران :
▪ تبلیغ طرح اقتصادی به منظور جذب سرمایه :
▪ تبلیغ محصولات و خدمات :

شاخصهای کنترلی میزان پیشرفت و هزینه پروژه

شاخصهای کنترلی:


 میزان پیشرفت و هزینه پروژه و اندازه‌گیری انحرافات مربوطه از برنامه پیش‌بینی شده

شاخصهایی که در اینجا معرفی می‌شود برای کنترل بهتر میزان پیشرفت و هزینه پروژه و اندازه‌گیری انحرافات مربوطه از برنامه پیش‌بینی شده محاسبه

 و در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. 


• محاسبه واریانس هزینه Cost Variance (CV)CV=BCWP-ACWP

یک واریانس هزینه منفی نشان‌دهنده یک شرایط عقب‌ افتادگی از برنامه است. 


• محاسبه واریانس برنامه Schedule Variance (SV)SV=BCWP-BCWS

یک واریانس برنامه منفی نشان‌دهنده یک شرایط عقب افتادگی از برنامه است. 


• محاسبه درصد واریانس هزینه Cost Variance Percentage (CVP)CVP=CV درصد واریانس هزینهBCWP


• محاسبه درصد واریانس برنامه Schesule Variance Percentage (SVP)CVP=SV درصد واریانس برنامهBCWS


علاوه بر درصد، واریانس برنامه ممکن است بر حسب ساعت، روز، هفته و حتی دلار نمایش داده شود. 


برای اندازه‌گیری اینکه راندمان کار انجام شده تا چه حد بوده است لازم است دو شاخص زیر محاسبه شوند. CPI=BCWP شاخص کارآیی هزینه ACWP

CPI=BCWP شاخص کارآیی هزینهBCWP

CPI=1 نشان دهنده این است که عملکرد ما در مورد مخارج پروژه تا زمان مورد نظر عالی بوده است. CPI<1 نشان دهنده عملکرد استثنائی و CPI>1 نشان دهنده عملکرد ضعیف است. 


تحلیل CPI نیز مشابه تحلیل فوق اما مربوط به عملکرد ما درباره رعایت برنامه زمانبندی و جلو افتادگی یا عقب‌ماندگی از برنامه است.